Monday 24 December 2018

First Post in the End of 2018??

Assalamualaikum and Hi guys!

It's been a year aku,i mean saya.. Ahh! whatever. It's been a YEAR aku tak active blog ni. Sorry guys :p. Aku bukan apa. Aku sekarang sekolah dekat boarding school so it's too difficult for me to update my blog frequently. Aku pernah terfikir untuk delete blog ni but aku terfikir, aku dah buat blog ni since I'm 11 years old until now I'm 14 years old! Why not aku sambung je mana tau aku nanti anak cucu cicit aku dapat baca? hahahha lambat lagi cita pasal tu. For this 2 years, I have a lot of good and bad news. I'm not going to tell you that cause' I dont like to remember what have I through from the past. Well, macam aku cakap tadi, I'm 14-year-old girl who will sit for Pt3 next year! Fuh, I'm so nervous!

Well, I'm deciding toactive balik on blogger world but I'm not quite sure sebab aku tak tau kalau kami guna laptop everyday or time weekend je. From next year until March 2019, we are allowed to use smartphone at school. So, itu mungkin chance untuk aku untuk active balikkan?

Aku akan kemaskini balik kan blog aku yang hampir hancur ni and buat banyak blogwalking. In sha allah :) . So aku harap korang still sudi baca blog aku yang dah berhabuk ni hahahha. Oklah aku rasa ni jelah aku post untuk malam ni sebab aku nak atur balik blog aku!

I think that's all from me.

Regards,
KhairinaZahari

No comments:

Post a Comment