Wednesday 15 November 2017

END OF 2017

Assalamualaikum and Hi.


Lama dh saya tak bukak blog ni.I mean,saya bukak tpi tak tulis papa :P.Takda papa nak cerita tapi dh 8 bulan saya dkat MRSM. Mcm mcm dh saya lalui such as ujian topikal,ujian sem,sukan and so on.Nice memories.Before saya tulis ni,saya adalah baca sikit post yg lama.Adalah rasa malu sikit sbb waktu tu zaman tak matured :p.Saya rasa saya nak ceritalah pasal semalam.Semalam,saya dgn kwn saya pergi sekolah rendah. Jumpa cikgu and juniors.Best lh jgk.

Ni juniors yang tgh berlari. Mungkin dia perasan saya ambik gmbr mereka ;p

Ni kami.10 org je. Yg sorang dkat belakang tudung pink tu. Tak nampak sbb dia pendek sgt :p

Ni caunselor a.k.a cg psv kami.Dialah cg yg paling lama kami jumpa semalam.Sbb kami cerita pasal perangai tahun 6 yang agak 'childish' drpd kami ;p

Ni bestfriends saya. Tapi,x lengkap lh sbb ada yg masih sekolah lagi :p

Budak thn 5 main kompang dpn kelas.Mentang-mentanglah dh x belajar lagi :p

Semalam sekolah rendah saya ada buat jualan thn 6,bestlah..kami lps UPSR dulu,dibiar mcmtu je

Nilah muka bdk thn 6 sekarang. Macho kan? takdalah :p


Tu jelah kut dri saya.Waktu saya dtg semalam.Saya rasa pelik. Rasa mcm sekolah tu rendah sgt.:p Klah 


Sincerely,
KHAIRINA

6 comments:

  1. tgk gambar sini rindu pulak zaman sekolah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Cik manggis datang ziarah sini.

    ReplyDelete
  3. Ye...zaman sekolah rendahlah paling best. Tak stress dan always go lucky :)

    ReplyDelete
  4. and it's already february. hii

    ReplyDelete
  5. Baya-baya anak aunty ni... (automatik bahasakan diri aunty) hehehehe... terbaca keyword MRSM Mukah terus teringat zaman aunty belajar kat MRSM Jasin dulu... dulu sangat... memang best... ;)

    ReplyDelete