Friday 11 December 2020

ALMOST 2 YEARS???

 ASSALAMUALAIKUM AND HI HI EVERYONE!


Ehem ehem. Aku dah lama tak tulis blog ni , so agak awkward to be honest tapi aku try :). Let me introduce myself again HAHA. My name is Khairina and I am 16 years old. WOW , blog ni dah 5 tahun tapi sayang , aku jarang update sebab beberapa factors yang aku malas nak sembang. Haaa, kalau aku dah FORM 4, mestilah aku dah sit untuk PT3 kan? and korang nak tau apa aku dapat. Aku dapat biasa biasa je. Bolehla cukup cukup makan untuk masuk Science stream.

 Actually, in these 2 years, banyak benda yang dah terjadi dalam hidup aku, pengalaman manis pahit suka dan duka , macam macamlah. AHHAHHA . (sendu)

.

.

SEBENARNYAkan, aku ada baaaaaaaaaaaaanyak benda nak share tau tapi itulah, aku MALAS. Haaa nila faktor kenapa aku tak update HAHAHHA sebab aku malas tapi tak semuala. Tolongla doakan aku supaya aku rajin nak update okay HAHHAHHA. OMG, it's really awkward tbh huhu. Hmmm, apa lagi nak cakap eh. Macam takda ;). So, stay tune for my next update yang tak lama lagi kot. Tengoklaaa.

BYEEEEEEEEEEEEE :))))))


Love,

KHAIRINA <3

No comments:

Post a Comment